FANDOM

Licencja Łowcy jest otrzywana przez kandyta który zdał Egzamin na Łowcę. To bezcenna karta którą można sprzedać za fortunę(co najmniej miliardy Jenny). W przypadku jej kradieży lub zguby, nie będzie ona zastąpiona, ci którzy raz zdali egzamin nie mogą nigdy więcej do niego przystąpić. Według statystyk, jeden na pięciu łowców traci swoją licencję w ciągu roku od jej zdobycia.

WyglądEdytuj

RangiEdytuj

Po zdaniu Egzaminu na Łowcę, kandydat dostaje standardową Licencję Łowcy. Jedank łowca może być nagrodzony gwiazdkami i dostać inną licencję wydaną przez Stowarzyszenie Łowców za znaczące zasługi dla społeczeństwa.

1 Gwiazdka Edytuj

Dana łowcą którzy dokonali niezwykłych osiągnięć w określonej dziedzinie.

  • Bushidora Ambitious
  • Cutie Beauty
  • Ickshonpe Katocha
  • Menchi
  • Morel Mackernasey
  • Sanbica Norton
  • Tsezguerra

2 Gwiazdki Edytuj

Dana łowcą którzy spełnili 5 pierwszych atykułów Praw Łowcy, posiadających oficjalną pozycję i wytrenowali chociaż jednego ucznia który otrzymał 1 gwiazdkę.

  • Biscuit Krueger
  • Ging Freecss
  • Linne Hors-d'oeuvre
  • Mizaistom Nana
  • Saccho Kobayakawa
  • Teradein Neutral

3 Gwiazdki Edytuj

Dana łowcą którzy spełnili 6 pierwszych atykułów Praw Łowcy i którzy dokonali niezwykłych osiągnięć w wielu dziedzinach. Jest to najrzadsza i najtrudniejsza do osiągnięcia ranga uważana za wielki honor. Na całym świecie jest jedynie około 10 takich łowców.

  • Botobai Gigante
  • Cheadle Yorkshire
  • Pariston Hill

KorzyściEdytuj

</p>

OdniesieniaEdytuj

Tekst w większości wyłącznie przetłumaczony z angielskiej wersji tej strony.</p></p>